LAST DAY, TODAY AND MAYBE MORE ;)

Igååååår spelade jag två matcher. Första mot nåt lag i Göteborg, då förlorade vi med 3-0. Ye, shit happens! Åkte direkt till nästa match, hann käka lite lunch på seveneleven precis vid sidan av motorvägen. Den matchen vann vi med 6-0 mot Lilla träslöv på hemmaplan. Jävlar vad jag var taggad då asså!

På kvällen kom Isabella, Isabel, Alma och Linn. Vi gjorde tacos och käkade. Sedan kom David, Isac och AC. Det var röööligt. Vi kollade på Eurovision. Jeevlar va dom skrek här hemma i soffan. Isabel o ac va ju inte lite taggade eller så?! :O Eric kom trea, alltid något. Hade inte förväntat mig en sån bra plats med den dåliga låten, faktiskt. Fast den var ju bäst bland alla andra, men ändå inte bra. Haha ;)

Idag gick jag upp tidigt, det var segt men skulle till skolan på vittradagen. Stog först i lotteriet i tre timmar, sen kom Isabel. Vi kollade på Nicklas Hocker när han sjöng i skolans matsal. Shit, han e snygg och sjukt bra! Isabel kan ju ta resten asså.. Haha ;);)


Vår käre Oliv cepar sig på min mobil :(:(:( 


I fredags käkade jag pizza med Mathilda, Emma och Sara efter skolan. Efter det degade vi runt och fick uppleva lite små stuff. För o inte tala om den 70åriga snubben som flashade hela paketet när han pissade mitt på torget. Sorgligt! Vi gick hem till mig, käkade, kollade eva o adam sen sov Emma hos mig o på lördagen vet ni vad jag gjorde ;);)




Det handlar om att bjuda på sig själv :$
/ Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0